Indkaldelse til generalforsamling på Idrætsefterskolen Lægården

Indkaldelse til generalforsamling fredag den 1/6 kl. 16:30

Hermed indkaldes i henhold til skolens vedtægter til Idrætsefterskolen Lægårdens ordinære generalforsamling, i år på:
Idrætsefterskolen Lægården, lægårdvej 72, 7500 Holstebro

Dagsorden:

1. Konstituering. Valg af dirigent, sekretær og stemmetællere
  2. Bestyrelsens beretning
  3. Forstanderens beretning
  4. Godkendelse af det reviderede regnskab
  5. Indkomne forslag:
  6. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleant:Claus Kofoed Nielsen, bestyrelsesmedlem
    Henrik Carlsen, suppleant
    Elisabeth Flinck, suppleant
  7. Valg af revisor
  8. Eventuelt

Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal ifølge vedtægterne være bestyrelsens formand i hænde senest 3 uger før generalforsamlingen.
Indkomne forslag bekendtgøres på skolens hjemmeside senest 2 uger før generalforsamlingen.

Generalforsamlingen udgøres af:
– skolekredsens medlemmer.

Skolekredsens medlemmer udgøres af:
–  alle medlemmer af Metodistkirken i Danmark
–  den af Holstebro Byråd udpegede repræsentant til Lægårdens Bestyrelse

Alle generalforsamlingens medlemmer har stemmeret og er valgbare til tillidsposter.

På bestyrelsens vegne,
Eivind Triel Bestyrelsesformand

Indkaldelse til Generalforsamling 2018

Nyheder

Én tro, én dåb, én nåde: Fejring af aftalen mellem Den Danske Folkekirke og Metodistkirken i Danmark

2019 Børne- og Betweenlejr

Du er nu tilmeldt Børne- og Betweenlejren 2019 “Med vilje” d. 2.-5.  juli.

Du kan ankomme på Idrætsefterskolen Lægården fra kl. 10.00 tirsdag d. 2. juli. Adressen er Lægårdvej 72, 7500 Holstebro.

Betaling sker forud for lejren til MBUR Vejle på MobilePay 36692. HUSK at mærke med børnelejr og navn på deltager.

Nærmere lejren vil du modtage et lejr-brev.

Har du spørgsmål inden da, er du velkommen til at kontakte Line Fredholm på tlf. 3164 5808 eller mail: linefredholm@hotmail.com

Vi glæder os til at se dig til på børne- og betweenlejren 2019!

Landsmødet 2019: Er det kirke?

Du er nu tilmeldt Landsmøde 2019. (Husk at betale for din deltagelse senest d. 1. maj)

Vi glæder os til sammen at arbejde med ”Er det kirke?” på Idrætsefterskolen Lægården i Holstebro.

Håndbog med program, indberetninger og regnskaber bliver tilgængelig på metodistkirken.dkfør Landsmødet går i gang.

Har du

spørgsmål forud for Landsmødet kan du kontakte Landsmødets sekretær Christina Preisler besked på tlf. 29821262/ christina.preisler@metodistkirken.dk

Vi ses på Landsmødet!

GemGem

Default Confirmation

Kære {first},

Du er nu tilmeldt Landsmødet 2024 på Lægården i Holstebro!

HUSK betalingen skal finde sted inden Landsmødet:
Betalingen skal ske til: Bank: 3201-0005439086 eller til MobilePay: 49089 – angiv som minimum navn og by.
Har du oplyst navn på lokal kasserer i tilmeldingen, fremsendes der opkrævning – ellers kan du med fordel hjælpe med at formidle denne information om betaling, på forhånd tak!

Program, guide mm. bliver tilgængelig på hjemmesiden før Landsmødet. Vi ses på Landsmødet!

De bedste hilsner
Metodistkirken i Odense

Default Reminder

Just a reminder that you are registered for the event {event-title} at {venue} on {event-date}. The event will be held at this location:

{venue-address}
{venue-city}, {venue-state} {venue-zip}