Missionsrådet sender 75.00 kr. til Letland

Metodistkirkens Missionsråd har besluttet at sende penge til:
Congos bespisningsprojekt, Kitabataba secondary school og teknikerløn. Jette og Anders planlægger en tur til Congo i 2020, hvor der skal udskiftes en pumpe. Det bliver et større projekt med et budget på ca. 200.000 kr. Derfor kommer der mere information om det i fremtiden.

Den ekstraordinære landsindsmaling til præstelønninger i Letland på opfordring fra biskop Christian Alsted, vil Missionsrådet supplere, så vi fra Danmark i alt sender kr. 75.000 til lønninger i den lettiske kirke.

Til sommer arrangerer Solrød Frikirke en team-tur til Honduras. Vi har i Missionsrådet besluttet at støtte fundraisingen til denne tur med kr. 15.000.

Hvis du har lyst til at vide mere kan du læse vores projektkatalog på metodistkirken.dk/mission eller skrive til os på: mission@metodistkirken.dk

Du kan hjælpe os med at støtte projekterne ved at sende penge til: Reg: 9544, Kontonr: 1190261.
Hvis der er et bestemt projekt du gerne vil støtte, skal du skrive en kommentar med overførelsen.

Klumme: Fasten

En ny ritualbog