Offergaver på Landsmødet 2018

På Metodistkirkens Landsmøde indsamles to offergaver. Den ene går til MBUF og den anden til Metodistkirken i Danmark.

Offergaven til MBUF (Metodistkirkens Børne- og Ungdomsarbejde) går i år til at sende et ungt menneske afsted til Global Young People Convocation (GYPC), som er en konference for unge mennesker i United Methodist Church. I 2018 afholdes konferencen i Johannesburg, Sydafrika. MBUF sender fra Danmark Christian Madsen, 17 år. Overskydende penge gives til at sende unge fra andre lande til konferencen eller til et lokalt projekt for børn og unge i Sydafrika.
Offergaven til MBUF indsamles lørdag aften på Landsmødet. Kan du ikke være med, så send dit bidrag på MobilePay til MBUF på 30566. Mærk din offergave “MBUF offergave”.

Offergaven til Metodistkirken indsamles søndag ved gudstjenesten. For at gøre Metodistkirkens drømme og planer til virkelighed er vi nødt til at stå sammen om også at gøre det økonomisk muligt.

Sidste år sagde Hanne Engbjerg, formand for landsledelsen: “Vi kalder det en offergaver med vilje, fordi her ikke kun er tale om en opfordring til er at give, men til at give lidt end at det er behageligt.”

Hvis du ikke er tilstede ved søndagens gudstjeneste kan du overføre dit bidrag via MobilePay til Metodistkirken på 49089.