Africa University i rivende udvikling

Africa University er et 25 år gammelt universitet under United Methodist Church. Universitetet er i rivende udvikling, fortæller Jørgen Thaarup, som sidder i bestyrelsen for Africa University. Universitets linjer dækker en række fag bl.a. landbrug, sundhed, business, teologi og uddannelse.

Jørgen Thaarup, der udover at være præst og distriktsforstander i den danske Metodistkirke, også er Dr. Theol., siger med eftertryk: “Africa University er noget alle metodister har grund til at være stolte over!”

Dit livs bedste år. Nytårslejr 2017/2018

Metodistkirkens Spejdere

Den Sorte Kutter – LPK 2018

Ohøj!
Det er med stor glæde at kunne meddele jer, at I i særdeleshed er kvalificerede til at modtage et weekendophold d. 18. – 21. maj 2018 på den gamle idylliske kro ‘Den Sorte Kutter’. Den skønne
kro ligger smukt placeret i det mondæne Strandby, Nordjylland.

Samtidig er det mig en stor ære at kunne invitere jer med til tidligere lejrlæge Hubert Buhls 100 års spejderjubilæum. At have 100 års jubilæum er bestemt ikke for sjov, og derfor inviteres I til stor gallafest søndag aften.

Reglementeret påklædning er spejdergallauniform, hvilket selvfølgelig betyder spejderuniform med alt, hvad dertil hører af kvaster, ordener, stjerner, kors, skråbånd, fløjtesnore, hatte, medaljer, knæstrømper, tørklæder mm.

Følg med i, hvad der sker på kroen, på facebook.com/DenSorteKutter. Det er også hertil at fremtidige hjemmeopgaver skal sendes. Så smid et lille finurligt ‘like’ og vær med!

Da der skal reserveres værelser, må jeg allerhøfligst anmode om en tilbagemelding snarest på følgende mail: kirsten2402@hotmail.com.
SU: 10. april 2018.

Der er mulighed for indtjekning på kroen fredag d. 18. maj fra kl. 20 af, og I bedes være tjekket ud senest mandag d. 21. maj kl. 12.

Ærbødigst
Overtjener Lemmuks