MUs sommerlejr – glæd dig !

MU sommerlejr 2018 – glæd dig!

MUs sommerlejr afholdes i år i København d. 30. juli til d. 4. august.

Lederne af lejren lover, at der bliver plads til både spas, grin og grimasser og masser af tid til gudstjeneste, bøn og samtaler.

Lejrens fysiske udgangspunkt bliver Jerusalemskirken, der ligger centralt placeret i København – og er let at komme til med toget. Deltagerne opfordres til at huske lommepenge til is – selvom ingen kan garantere for det danske vejr, så satses der naturligvis på højt solskinsvejr denne uge!

Læs mere om lejren her, hvor du også kan downloade invitationen.

Landsledelsesmøde

Landsledelsen holder møde

MBUF styrelsesmøde

MBUF styrelsen mødes kl. 10.00-16.00. Denne gang i Metodistkirken i Odense.

Odense Metodistkirke

Solborgen

LederGUF på Møns Klint

LederGuf på Møns Klint

LederGUF er guf for ledere i MS fra 20 år.

LederGUF er spejderarbejde som et klap på skulderen til lederne i lokalforeningerne og på landsplan.

Vi skal på Møns Klint, sove i shelters, bygge en pandekagemaskine, høre om klippernes vandring, se på Guds smukke natur og ikke mindst være sammen.

LederGUF er et sted, hvor du kan få tanket op og fyldt lederdepotet op igen – her kan du få grinet og leget og du vil tage hjem med en god reminder om hvorfor du stadig er spejder.