MUs sommerlejr – glæd dig !

MU sommerlejr 2018 – glæd dig!

MUs sommerlejr afholdes i år i København d. 30. juli til d. 4. august.

Lederne af lejren lover, at der bliver plads til både spas, grin og grimasser og masser af tid til gudstjeneste, bøn og samtaler.

Lejrens fysiske udgangspunkt bliver Jerusalemskirken, der ligger centralt placeret i København – og er let at komme til med toget. Deltagerne opfordres til at huske lommepenge til is – selvom ingen kan garantere for det danske vejr, så satses der naturligvis på højt solskinsvejr denne uge!

Læs mere om lejren her, hvor du også kan downloade invitationen.

Gæstedag – søndag på Landsmødet

Søndag – Pinsedag – FESTDAG

EN SÆRLIG DAG: Landsmødet strækker sig over Pinsen og søndag skal vi naturligvis fejre festgudstjeneste, det bliver over middag – Gospelkoret Nardus kommer fra Odense og sørger for et brag af en musikalsk oplevelse, Biskop Christian Alsted vil tale. Efterfølgende kan alle vælge sig ind på en workshop. Dernæst serveres en festmiddag og et aftenprogram. Dette er en oplagt dag at komme som gæst og tage del i det store kirkefællesskab – bemærk der er en særlig søndags-deltagerpris.

Deltager: søndag (frokost/kaffe/middag): 150 kr.

Tilkøb af bus (Odense/Holstebro t/r): 100 kr.

Sommerhøjskole 2024

Velkommen med på årets sommerhøjskole – på Solborgen i Vig. Med fokus på fælles- skab, håb og glæde byder vi velkommen til en uge med oplevelser i form af gudstjeneste, foredrag og bibeltimer, kreative værksteder, udflugt, sport og strandture ledsaget af god mad, fest og naturens smukke omgivelser.

Programmet tager deltagerne vidt omkring – denne sommer med besøg af teolog, kunsthistoriker og salmedigter Lisbeth Smedgaard Andersen. Efterskolelærer Carsten Morsbøl tager os med til Afrika. Og bringer os ind i Højskolesang- bogens univers. Musikken er også afsæt i et foredrag af Biskop Christian Alsted om rockens profeter. Bent Fredsby vil åbne en gammel papkasse og fortælle om det spændende historiske indhold. Ole Birch spørger om præsten har noget at sige idag? Og udflugten går til oplevelsescenter Nyvang i Holbæk.

Tag chancen og kom med for første gang eller lad det blive et gensyn med sommer- højskolen – velkommen!

Dagsprogram

07.15 Morgenvandring
08.00 Flaghejsning & morgenbøn 08.05 Morgenmad
09.00 Bibeltime
10.00 Formiddagskaffe
10.30 Værksteder
12.00 Frokost
15.00 Eftermiddagskaffe
15.30 Program
18.00 Middag
19.30 Program
21.00 Aftenkaffe
21.30 Andagt

PRAKTISKE OPLYSNINGER

Søndag d. 28. juli til lørdag d. 3. august 2024

Tilmelding: Ingelise Beck, Stentofterne 36, 7600 Struer Telefon: 2236 2633, e-mail: inge-lise@beckerne.dk

Pris: 3200 kr.

Der tilbydes overnatning på enkeltværelser for singler og på dobbeltværelser for par. Sengelinned samt håndklæder er indregnet i prisen.
Ved tilmelding – oplys særlige hensyn til det kulinariske.

Betaling: Senest d. 1. juni 2024 til Konto i Vestjysk Bank reg.: 9551 – 65 81451375

Solborgen, Strandgårdsleddet 2, Hønsinge Lyng, 4560 Vig

maria.aaskov@metodistkirken.dk