Jerusalemskirken søger familie- og ungdomsmedarbejder

Til en projektstilling af 1, 2 eller 3 års varighed søger Jerusalemskirken en medarbejder der er frimodig og åben, idérig og smittende energisk, samt erfaren og engageret i arbejdet med familier, børn og unge. Vi leder efter en person der vil udvikle nyt, styrke der etablerede, og inden projektperioden udløber, have overdraget ansvaret til frivillige medarbejdere.

Det vil blive betragtet som en fordel, hvis du er medlem af Metodistkirken. Ansøgning med relevante bilag sendes til Ole Birch (ole.birch@metodistkirken.dk). Ansøgningen skal være modtaget senest den 1. november 2018 kl. 10.

Forventet ansættelsestidspunkt er 1. januar 2019. Aflønningen vil følge kontantlønnen for præster i Metodistkirken plus 15 % tillæg.

Læs mere om stillingens indhold og formål på www.jerusalemskirken.dk. Har du yderligere spørgsmål til stillingen kan du kontakte Ole Birch på tlf. 33 12 96 06 eller Rasmus Hastrup på tlf. 49 11 18 94.