Bliv medlem

Du kan blive medlem eller støttemedlem af Metodistkirkens Børne- og Ungdomsforbund (MBUF).

Som medlem af MBUF kan du deltage til aktiviteter lokalt, men også deltage på lejre og få tilskud til transporten. Samtidig er du dækket af MBUFs forsikring, mens du er deltager.

Støttemedlemmer af MBUF tilknyttes en lokalforening.

Medlemskab af MBUF sker gennem din lokale forening, som også modtager dit kontingent. Den lokale forening sender et mindre beløb videre til MBUF som bl.a. administrerer opkrævning af kontingent. MBUF er medlem af Dansk UngdomsFællesråd (DUF). Dette kommer alle de lokale foreninger til gode.

Derfor støtter dit medlemskab af MBUF også din lokale forening!

Du kan melde dig ind gennem din lokale forening eller direkte her på siden. Melder du dig ind her på siden er det formand for MBUF Louise Aaen, der følger op på din tilmelding.

Jeg vil gerne meldes ind i MBUF

Find din lokale metodistkirke

• Den internationale menighed

Rigensgade 19

1316 København K

koebenhavn.international@metodistkirken.dk

jerusalemskirken.dk

• Solrød

Solrød Frikirke

Solrød Frikirke har ingen fast adresse, men afholder de fleste arrangementer på Solrød Gl. Skole, Højagervænget 31, 2680 Solrød Strand.

solroed@metodistkirken.dk

solrodfrikirke.dk