Invitation til ERFA-døgn for børnemedarbejdere

MB (Metodistkirkens Børnearbejde) inviterer dig, der arbejder med eller har interesse i arbejdet med børn i Metodistkirken til et ERFA-døgn med lederuddannelse og leder pleje fredag d. 6. september kl. 18.30 til lørdag d. 7. september kl. 13.00.

MB-styrelsen arbejder på at skabe et netværk, hvor vi kan inspirere, støtte og opmuntre hinanden til at være kirke for og med børn.

Vi begynder med aftensmad fredag og slutter med frokost lørdag. Vi sover i Metodistkirken i Vejle (så husk at medbringe sovepose og underlag.)

Undervejs skal vi dele erfaringer, så har du en god idé, en brugbar ressource eller erfaringer med at en aktivitet fungerer god, så tag den med, så vi kan lære sammen! Anne Thompson underviser os også om børnenes plads i menigheden.

Du skal tilmelde dig til Anne Thompson (anne.thompson@metodistkirken.dk)

SIDSTE TILMELDINGSFRIST er fredag d. 23. august.

PRIS: MB betaler for din deltagelse, men du skal selv sørge for transporten frem og tilbage.

Klumme: Fasten

En ny ritualbog