Leder Inspirations Weekend 2018

Metodistkirkens Børne- og Ungdomsforbund inviterer endnu engang til lederpleje med afholdelsen af LIW 2018.

Leder Inspirations Weekenden LIW er for de lokale ledere i organisationen, der til dagligt står med arbejdet ude i menighederne og foreningerne. Weekenden d. 16.-18. marts 2018 er der tid til at tage sig af dem med godt fællesskab, dejlig mad og et godt og relevant program.

Selvom der er tale om en hel weekend, er det alligevel muligt at deltage om lørdagen alene. Det er gjort for at gøre det muligt for flere at være med.

Programmet lørdag bliver med Stine Homan, som vil undervise i at lede sig selv for at kunne lede andre udfra Søren Kierkegaards tanker. Stine Homan holder også et oplæg om Stephen Coveys 7 gode vaner og hvilke vaner det er særligt vigtigt for ledere at arbejde med for at udvikle sig som ledere (og mennesker).

Stine Homann er til daglig HR-konsulent i Skive Kommune, hvor hun rådgiver ledere og faciliterer processer i forbindelse med organisationsudvikling og forandringer. Stine er underviser og tutor på KFUM-Spejdernes Gilwell og har tidligere været i staben på TreperleGilwell.

LIW 2018 afholdes på Solborgen, Vig.

Se hele begivenheden med yderligere informationer om pris og tilmelding her.

Her kan du også følge med i begivenheden på facebook.